Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 12:49:04 +0200

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00340 
aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Kiviõli linn, Karja tänava lõik 
1// 2// 3// Raudtee tänava lõik 5// Soo tänava lõik 1// Lüganuse alevik, 
Männiku tee 1// Tuhamäe// Püssi linn, Energeetika tn 13// 13a// Energeetika 
tänav T3 (Kergliiklustee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitatakse EhS § 42 lg 7 p 1 alusel korduvaks 
kooskõlastamiseks, kuna antud kooskõlastuste kehtivusaeg on lõppenud.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26896418>  (menetlus nr: 
411987), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister